Fedezd fel a TripAdvisor használatának művészetét és tanuld meg, hogyan hozhatod ki a maximumot a profilodból, miközben elkerülöd a túlzott függés csapdáját.
Tudástárunk következő bejegyzésében szeretnénk bevezetni a Tripadvisor-marketingbe, gyakorlati stratégiákkal, hasznos tanácsokkal. Tarts velünk, nézzünk szét kicsit a TripAdvisor háza táján!
Ebben a részben a sikeres, aktív profilkezelés „mikéntjébe, és hogyanjába” pillantunk bele, illetve átbeszélünk néhány gyakran felmerülő kérdést is, a Google Cégemmel kapcsolatban.
Január 1-jétől Magyarországon életbe lép egy új, több európai országban már működő, kötelező visszaváltási díjas rendszer (rövidítve: DRS), amely jelentős változásokat hoz a vendéglátóiparban és a fogyasztói szokásokban egyaránt.
A Google Cégem (Google My Business) egy olyan ingyenes eszköz, amelyet a Google hozott létre annak érdekében, hogy a vállalkozások könnyedén kezelhessék online jelenlétüket a Google keresőben és a térképen.
Sokszor beleesünk abba a hibába, hogy csak volumenében értékeljük pénzünket, egyetlen célként csupán a minél nagyobb bevétel lebeg a szemünk előtt nem kellően törődve azzal, hogy ez mennyibe is került nekünk valójában.
A negatív értékelések bárhonnan érkezhetnek és ezek fent is maradnak az interneten, melyeket több száz potenciális vendég elolvashat. Vendéglátósként hogyan válaszoljunk és mikor kérjünk bocsánatot?
A statisztikák szerint, minden három étteremből csak egy éli meg a valódi sikert, kettő bezár a második szülinapja előtt. A legfontosabb minden tekintetben a mit ne csinálj kérdéskör...
Rengeteg tévhit terjeng az interneten az NTAK adatszolgáltatással kapcsolatban, most ezeket szeretnénk tisztázni...
Bár a nyári szezon még javában tart, sokan közületek ilyenkor is azon töri a fejét, hogyan tehetné még hatékonyabbá a vendéglátó helyét. Rendszeresen felmerülő kérdések...