Értékesítési munkatárs

Több mint 6 éves vállalkozásunk egy új szolgáltatást indított el ami az éttermek, tulajdonosok és alkalmazottak munkáját segíti. Célunk, hogy minél több partner élvezhesse mi éttermi szoftverünk előnyeit és minél több visszajelzést kapjunk a jövőbeli fejlesztésekhez. Fiatalos csapat vagyunk óriási motivációval és céltudattal. Új szolgáltatásban dolgozó kollégáink jelenleg home office-ban dolgoznak, de ahogyan vállalkozásunk növekszik, lehetőség lesz elsődlegesen irodai munkavégzésre is.

Éttermi szoftverünk felhő alapon működik és minden funkciója azért van, hogy megkönnyítse az éttermek üzemeltetését.

Főbb feladatok

  • Új ügyfelek felkeresése (hideg és meleg címek) elsősorban telefonon és e-mailben,
  • Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, ügyintézés ha szükséges,
  • Szolgáltatásaink ismertetése, igények alapján szerződés előkészítése,
  • Kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.

Az álláshoz tartozó elvárások

Új, digitális vállalkozáshoz méltóan nem az számít mi a végzettséged és mit tanultál. Ami fontos, hogy jól kommunikálj és szeresd amit csinálsz. Ne akarj túl lenni a megbeszéléseken, unott fejjel válaszolgatni a kérdésekre és várni a csodát… Fontos, hogy legyen motivációd, tudd, hogy érték ha szeretsz segíteni másoknak és hajtsanak a kijelölt célok. Ezek kellenek egy sikeres együttműködéshez.

  • Jó kommunikációs készségek,
  • Excel, Word és Google Drive magabiztos használata,
  • Visszautasítástűrés és képesség ellenvetések kezelésére,
  • Határozott, magabiztos fellépés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • „B” kategóriás jogosítvány,
  • Társalgás szintű angol nyelvtudás (az értékesítés magyar nyelven történik).

Amit kínálunk

  • Bejelentett alapbér és jutalék,
  • Munkavégzéshez szükséges tablet, telefon,
  • Otthoni munkavégzés,
  • Szakmai, menedzseri előrelépési lehetőség.

Jelentkezés

Fényképes önéletrajzot, fizetési igény megjelöléssel várunk az info@orsys.hu e-mail címre. Kérjük a tárgy a következő legyen: Orsys értékesítési pozíció.